På lördag finns jag i Åttans gallerian, Kiruna C, kl 10-14. Varmt välkommen ut på stan för att ta en fika och kanske hitta något du behöver nu när snön smälter. Jag har med mig mössor, pannband och halstub. Både tunnare nu i vår och fodrade som passar till vinterns klimat, såklart både till vuxna och barn. Hoppas att vi ses Jenny www.busmonster.se

